Service, een afdeling of een visie?

Serviceverlening, bind je bedrijf


Goede aftersales, adequate klachtafhandeling en support zijn allen onderdeel van serviceverlening. In onze optiek gaat serviceverlening ook over: aandachtig luisteren naar je klant, de klant oprecht willen helpen en verminder 'nee verkopen'. Bind je bedrijf aan de klant, geef de klant als het ware het gevoel mede-eigenaar te zijn. Deze klanten zijn loyaal en inspireren anderen klant te worden.

 

Maak 'fans' van je klanten!

 

Een klant behouden is vele malen goedkoper dan nieuwe klanten werven. Dit programma is er volledig op gericht klanten te behouden door een servicegerichte instelling. Serviceverlening is dienen vanuit de wens van de klant op basis van gelijkwaardigheid.

 

Het programma:

 

- Hoera, een klant! Zonder klanten geen business, geen salaris. Een klant is geen onderbreking van de werkzaamheden maar juist het doel ervan. Elke klant verdient gepaste aandacht.
- Snik, een klant. Wat doe ik met klanten die zielig doen, hoe zorg ik ervoor dat ik niet verval in 'ahgossie' gedrag.
- Mmm, een klant... Omgaan met weerstand en tegenwerpingen. Hoe wordt er omgegaan met kritische vragen en opmerkingen. Realisatie dat nee-verkoop vaak zelf veroorzaakt wordt.
- #$%*@, een klant! Soms zijn er klanten waar je het liefst voor wegduikt, achter de toonbank springt of de telefoon niet van beantwoordt. Deelnemers leren deze energie om te buigen naar een positieve ervaring en succes.
- Een klant. Neutraliteit is de sleutel naar een perfecte serviceverlening. Alleen bij eigen flexibiliteit wordt elke klant objectief ontvangen en gelijkwaardig behandeld.

 

Vorm:                          in company

Aantal deelnemers:  maximaal 15 personen

Duur:                           1 dag

Locatie:                       in overleg

Kosten:                       op aanvraag           

 

KvK 32146742

BTW NL001932071B42

IBAN NL30 INGB 0005064141                                                                                            

Nijenrode 31

1275 CV Huizen

00 31 6 29036641

  • Instagram
  • Wix Facebook page
  • Wix Twitter page
  • LinkedIn Social Icon